Bármilyen problémája adódik a rendszer használata közben, kérem forduljon kollégáinkhoz e-mailben: support@congressline.hu
Kérem ellenőrizze böngészőjét! A rendszer ideális működéséhez az alábbi böngészők valamelyike, vagy annak egy újabb verziója szükséges: új böngésző letöltéséhez kérem kattintson a kívánt böngésző logójára
Internet Explorer 8.0 -nál régebbi verziók nem ajánlottak, mert hibás működést eredményezhetnek.
FAQ
Nem tudok hozzáadni új adatot a Munkahely/Osztály/Város mezőkhöz. Az (Új ... felvétele, ha nincs a listán)gombra kattintok, de semmi nem történik.
Kérjük ellenőrizze internet böngészőjét, Ön valószínűleg Internet Explorer (logo) korábbi 7.0 verzióját használja, amivel a rendszer nem működik tökéletesen. A megfelelő böngészőt az absztrakt kezelő rendszer nyitóoldaláról letöltheti letöltheti.
Hogyan ellenőrizhetem a böngészőmet?
Nyissa meg azt a programot, amivel az internetet használja. Kattintson a súgó menüre és nézze meg az Internet Explorer névjegyét, ha 7-es frissítse böngészőjét egy újabb verzióra.
A rendszer nem fogadja el az e-mail címemet.
Az e-mail címbe ne írjon nagy betűket, mindig kis betűket használjon!
A (mentés és előnézet) gombra kattintottam és nem történik semmi.
Kérjük ellenőrizze az összes beírt adatot és keressen pirossal kiemelt hiba üzeneteket vagy töltse ki a hiányzó kötelező mezőket.
Gyakori üzenetek például:
- Válassza ki az előadót!
- Ellenőrizze az absztrakt hosszúságát! minimum karakter 1500, stb.
A (mentés és előnézet) gombra kattintottam és a rendszer nem mentette el az absztraktomat
Ha módosítani szeretné, a szerkeszt gombra kattintson.
Ha az absztraktját rendben találta, kattintson a mentés gombra és az absztraktját a rendszer elmenti.